Politica De Unitate

Home » Politica De Unitate

Pensiunea Ohana

Politica De Unitate

Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:

 

– să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea pensiunii, în caz contrar aceştia datorează pensiunii suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;

 

– să nu preia la plecare bunuri din dotarea Pensiunii Ohana;

 

– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;

 

– să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul, vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Pensiunea Ohana îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei turistului şi de a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate.

 

– să nu intre fără permisiunea Pensiunii în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Ohana;

 

– să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate în Pensiunea Ohana; intrarea acestora se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia pensiunii;

 

– să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Pensiunii; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta Pensiunii Ohana, nu este responsabilitatea noastră ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora;

 

– să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea Pensiunii;

 

-orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora  nu este responsabilitatea noastră.

 

-sunt interzise: prepararea alimentelor şi consumul acestora în cameră.

 

Interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc. în Pensiune.

 

-după folosire și înainte de a ieși din cameră, scoateți încarcătoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, cameră foto etc.) din prize.

 

-să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotarea Pensiunii;

 

-se interzice accesul oaspeților în bucătaria, barul,receptia precum şi folosirea aparaturii (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) Pensiunii Ohana fără acordul Conducerii;

 

-se interzice cu desăvârşire introducerea în Pensiune de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;

 

-nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a reziduurilor;

 

-nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta pensiunii;

 

-gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza unitatii;

 

– vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cardul de acces în cameră. Pentru a se elibera duplicatul este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate;

 

-cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-5 ani se va face gratuit, dacă aceştia folosesc acelaşi pat cu părinţii;

 

– nu este permis a se aduce în complex obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;

 

– nu este permis a se aduce în pensiune/restaurant mâncare sau băuturi din afara hotelului;

 

– părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai hotelului;

 

– vă rugăm să informaţi personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;

 

– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile pensiunii;

 

– să informeze recepția Ohana cu privire la serviciile utilizate și produsele consumate din minibar pentru a fi facturate. Pentru minibarul disponibil în fiecare cameră, produsele incluse nu pot fi retrase.

Call Now Button